OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Greetings from America!

En daar zijn we dan, veilig aangekomen in Amerika!

Alhoewel, veilig? We worden gelijk geconfronteerd met deniet al te zachtzinnige strijd tussen de Indianen en de Cowboys.Er worden wat moorden gepleegd en aan onze teams de opdracht dit uit te zoeken.

Van de Indianen en Cowboys, door naar Miami beach. Klaar om een duik te nemen?

Na dit dagje zon en zee zijn we wel toe aan wat lekkers. Echt Amerikaans fastfood, compleet met Amerikaanse fritessaus! Dat gaat er wel in!

Enno en Ramona

Na een fijne moord en gezellig spetteren in het water moet het met de bonte avond ook wel goed komen.

Veel plezier deze laatste avond, op tijd naar bed en morgen fris en fruitig weer naar huis.

Tot morgen!!!!

Martin, Anita en Niels

Hallo Lieve allemaal,
Jullie laatste avond in Bladel. Geniet en heel veel plezier vanavond.... enne morgen zien we jullie allemaal weer fris en fruitig op school. En 's middags weer achter de schoolbanken ....... oh nee jullie zijn lekker vrij. Heel veel plezier enne veel foto's maken zodat we die morgen thuis kunnen bekijken.

Nog een speciaal bedankje voor alle juffen, dankzij jullie hebben de kinderen een super week achter de rug en juf Netty ... petje af hoor om voor ieder wat wils op tafel te zetten. Allemaal hartelijk bedankt !
Veeeeeel liefs van ons

Juf Saskia

Lieve collega's....

Veel plezier op deze laatste avond. Laat het maar knallen in Bladel. Juf Karina en juf Joyce: wat een feestje! (en ik hou ook heel erg van Hollans :-)).
Juf Anneke en juf Netty vanavond lekker borrelen en morgenochtend de laatste ronde van de keukenbrigade. Laten jullie het weten als jullie Rotterdam naderen morgenochtend.

Debora en Ruben

wat een leuke en gezellige foto`s..... kunnen zien dat jullie hoop plezier hebben gehad!!
geniet van de Bonte avond....
tot morgen xxx

daniek

lieve mies ik mis je best wel ben weer blij als je morgen thuis komt!!!!!!!!!!
veel plezier vanavond x