OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

De Europatour!!!!!

Vandaag crossen we door Europa! Van pizza's in Italië tot de Spaanse Flamenco dans! In de vorm van een zeskamp hebben we een aantal landen al bekeken. De kinderen hebben hun ruiltalenten laten zien. Van paperclip tot een pondje echte Hollandse kaas!! Ook nog even lekker gewinkeld en veel leuks ( en lekkers ) gekocht voor onze familieleden thuis.

Vanavond komen we nog een aantal bekende ( en minder bekende) figuren tegen tijdens deze ontdekkingsreis! En gaan we de spelkwaliteiten ontdekken tijdens een potje 'ik hou van Holland'. Lekker liedjes zingen in de kuil, met kampvuur, en dan weer naar bed. ( natuurlijk nog even kletsen)

Alfons, Anjo en Michael

Helemaal leuk wat jullie allemaal aan het doen zijn.
Wij zijn nieuwsgierig wat jullie allemaal gekocht hebben.

Enne weten jullie al dat het Open Vensters korfbalteam van groep 6 vandaag alle wedstrijden heeft gewonnen en dus 1e zijn geworden.......

Wij wensen jullie vedrder nog een super leuke avond

Groetjes
Alfons, Anjo, Micjhael en Kimmie

ineke ,herman en de rest

ciao bella we zijn best wel nieuwsgierig wat jullie allemaal gekocht hebben .En Jesse we hebben je kaart al gehad aLs je nog een kaartje na oma wou sturen doe dat maar je ons adres met heel groot Oma er op .

Veel plezier allemaal

Enno en Ramona

Hoi Edgar,

bedankt voor je kaart. Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar. Wij missen je wel hoor.

Veel plezier nog bij het kampvuur.

Juf Saskia

Yes! In de (handels)geest van MarcO Polo. Wie is er met de kaas thuis gekomen?

En....... de foto's staan in het album erbij, veel kijkplezier!

lucia Edmond Ashley en Angel

Een hele goede morgen Alyssa en alle andere koekebakkers,

Wat een leuke verhalen allemaal om te lezen. De reis rond de wereld gaat wel snel zeg, het record lag vroeger op 80 dagen maar jullie doen het gewoon in 5 dagen!
We gaan zo de foto`s bekijken en zijn zeer benieuwd. Alvast voor vandaag een heeeeele fijne dag en we wensen jullie een SUPER LEUKE bonte avond toe.
gr van de thuisblijvers

p.s Lys lukt het eten een beetje met je nieuwe beugel?

oma Jeanne

Het is volgens mij wel een SUPER SUPER week,nog een hele fijne dag en bonte avond.groet.