OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Dag 2 deel2 door onze razende reporter Mike

we gingen lekker eten na het eten moesten we oude kleren aantrekken.Maar waarom dan? toen zouden de juffen een spel uitgaanleggen. Maar wie was dat een man maar wie was dat.Toen zeiden de juffen dat een man was die roofvogels had en hij zou ons een show gaan laten zien.Hij had 7 vogels zijn vrouw ging ons allemaal dingen vertellen over vogels.Daarna ging haar man met de vogels vliegen. Hij had met drie vogels gevlogen.Daarna mochten we twee vogels vast houden eneen foto maken.Daarna reden ze weg maar waarom hadden we oude kleren aan. Toen gingen de juffen het eindelijk uitleggen.Nu weten het we gaan bowlen maar niet met ballen maar met je zelf we moesten buikschuiven. Iedereen vond het heel leuk daarna moesten we maar is onder douche. Daarna gingen we maar is eten we aten gebakken aardapelen met sla en vissticks. Daarna gingen we de site bekijken. Toen was het genoeg. tot morgen en bedankt voor de reacties en tot morgen.

eline

Hoi allemaal,
Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Wij blijven jullie volgen. veel plezier nog deze week.

pepita, kelvin, machiel, yasmijn en de mama van xander

Miranda en John Bos

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin.

We kijken uit naar de nieuwe verhalen en foto's.

Groetjes en heel veel plezier nog de komende dagen,

Miranda en John Bos

Vincent en Mirjam

Hartstikke leuk wat we allemaal lezen !
Heel veel plezier de rest van de week
Hele fijne dag vandaag want het word
vandaag lekker warm !!!
Groetjes Vincent en Mirjam

Koos en Dina Verhoev

Wat een spannende belevenissen maken jullie mee!!!
Wij wensen jullie allemaal een super schoolkamp toe.

Zonnige groetjes (speciaal voor Ralph X)

P.s. complimenten voor jullie razende reporter Mike!

Koos & Dina

Martin, Anita en Niels

Wat leukkkk dat wij een kaart hebben gekregen uit het zonnige Bladel.
Hoop dat we snel wat foto's te zien krijgen.
Gelukkig is de expert juf Joyce er en nu maar hopen dat het wel gaat lukken.
Groetjes uit ook een heel zonnig Vlaardingen !