OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Waar waren we gebleven?

Gestart met een spel met lege flessen. Hier is namelijk niet zo veel water te vinden. Druppelen de ideeen al binnen van onze locatie? Na het bezoek van Marco Polo hebben we de bossen van Bladel bezocht. De oogst is een mand met kastanjes. Het kwartier maken is ook goed gelukt, de meiden en jongens hebben hun plekje gevonden en werd het tijd om te eten.
Op het menu: macaroni..... lekker aan het buffet zelf je bord opscheppen en voor velen bleef het niet bij een keer.

Het avondprogramma bestond uit een spel in het bos. Dus wederom de wandelschoenen aan en in de schemering op weg naar een spannende locatie.Namelijk de Afrikaanse vlakten. Een lastig spel wat in drietallen wordt gespeeld met ingewikkelde vragen. Bijvoorbeeld welk Afrikaans land heeft de meeste inwoners? Tunesië, Zambia, Nigeria of Kenia.
Of welk Afrikaans land is de warmste plek op aarde? Marokko, Tanzania, Mongolie of Ethiopië?
Of misschien toch het Afrikaanse Bladel?

Na een drankje konden de kinderen een proef doen. Met deze proef werd hun dapperheid gemeten... om uiteindelijk toe gelaten worden tot de stam. Geblinddoekt een parcours volgen en onderweg ook nog wat spannende experimenten doen met in je hand een 'schat' ...

Aan het einde van de avond hadden alle kinderen een 'stempel' in hun paspoort en hebben we Afrika verlaten... richting Droomland.

monique maas

Aloha, nou zoals ik lees top bij jullie en prachtig weer. Even een mail over het paard van kelly, het gaat prima Tamara heeft al twee dagen gereden en ging super. Soety mist Kelly wel een beetje maar word super verzorgd. Dikke kus van Soety en mama, papa, Dylan en megan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Juf Saskia namens de moeder van Alyssa

Beste wereldreiziger(s),

Natuurlijk zijn wij zeer benieuwd naar jullie reiservaringen en volgen wij die graag op de voet. Echter is ergens de server eruit want zodra wij jullie verhaal willen lezen krijgen wij de meldingen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server.

gr een thuisblijver

Juf Saskia voor de moeder van Alyssa

We hopen dat het probleem inmiddels is opgelost!
Onze reisavonturen zijn vooral op land... dus hopelijk zijn jullie weer 'in de lucht' .... als u begrijpt wat ik bedoel!

Groeten van juf Saskia