OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Dag 1

Dag 1 kamp groep acht

Eerst even uitslapen want we mochten pas om halftien uur komen.Eenmaal aangekomen kregen we nog een korte uitleg.Toen konden we de bus inladen.En toen was het zover de bus startte en we reden weg. op weg naar Bladel werd veel gesnoept.Eenmaal aangekomen mochten we eerst even rond kijken in de buurt van het kamphuis toen moesten we gaan zitten in een soort kring. Juf Bette en Eline gingen ons een spel uitleggen maar wie zagen we daar juf Machteld als Marc O Polo hij zei dat hij verdwaald was en toen moesten wij allemaal visa vezamelen om Marco te helpen om zijn boot terug te winnen omdat hij die op het spel had gezet bij een weddeschap. Toen ging meneer Polo weer weg: waar heen is onbekend.

We zoeken hem nog ... dus het is wel heel spannend......

martine Straver

Hallo allemaal, leuke site! Net voor het slapen gaan nog even kijken hoe jullie het maken. Fijne dag morgen! Weltrusten.groetjes,
Martine moeder van Ricardo

Alfons, Anjo en Michael van Lieshout

Hallo groep 8 en kampleiding,
Wij vinden het erg leuk dat we jullie kunnen volgen en wensen jullie veel plezier met de zoektocht naar Marco Polo.
We zijn erg nieuwsgierig of jullie hem vinden dus blijven wij jullie volgen.
Groetjes van ons allen

mirjam en vincent vemeulen

Hallo groep 8 heel veel plezier deze week en we hopen dat jullie een hele fijne week hebben !!!
veel plezier groetjs van ons

jeremy

hallo lieve oude klas
veel plezier allemaal jammer dat ik er niet bij kon zijn maar wens jullie allemaal een hele leuke week
groetjes Jer