OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Interview door razende reporter Mike

ik heb een gezellig interview gehouden met juf Netty de kokkin van het kamp


vraag: hoe lang gaat u al mee op kamp?
antwoord:ik ga zeventien jaar mee op kamp.

vraag: en hoe lang kookt u dan al?
antwoord: ook zeventien jaar ik ging meestal mee als kokkin.

vraag: kookt u thuis ook graag?
antwoord: nou het is niet erg, maar het is ook wel eens lekker als er voor mij word gekookt.

Dus hierbij een oproep: Wie kookt er voor juf Netty?

vraag: wat is u leukste kamp gebeurtenis?
antwoord:ja die heb ik niet want alle kampen zijn verschillend door verschillende kinderen.

Ook dit kamp zal weer leuke avonturen opleveren, we lezen ze op de weblog de komende week.


vraag: wat kookt u thuis of op het kamp het liefst?
antwoord: ik denk macaroni.
Maar thuis maak ik ook weleens een vijf gangendiner


vraag: is er ook weleens iemand gewond geraakt tijdens het koken?
antwoord: ja dat is gebeurd.ik heb mijn arm tegen een hete pan gestoten.

De juf is eigenlijk schadevrij, maar vorig jaar is er een hete pan in aanraking gekomen met de arm van juf Netty.


vraag: wat eet u zelf het liefst?
antwoord: patat.

De vader van juf Netty maakte heerlijke patatten van verse aardappelen.


vraag: gaat u dat ook op het kamp maken?
antwoord: nee op kamp maken we het niet maar we halen het weleens.
Dus hou de kooklog in de gaten, want we zullen verslag doen van onze menukaarten\


vraag: het thema is reis rond de wereld maar gaat u ook echt wereld gerechten maken?
antwoord: zou ik wel willen maar ik denk niet dat jullie dat lusten dus houden we het simpel.

vraag: wat was u lekkerste eten toen u net zo oud was als ons?
antwoord: toen was het al patat die mijn vader zelf had gemaakt.

vraag: als u op het kamp kookt krijgt u dan hulp van kinderen of doet u het alleen?
antwoord: nou soms wel maar dan is het meer met schoonmaken.Vaak doe ik het in de tijd als kinderen een spel aan het doen zijn.

Goed nieuws de kinderen hebben ook tijdens het kamp corvee. Hele schema's zijn gemaakt....


vraag: in andere landen wordt ook wel eens insecten gegeten.zou u het ook zelf durven eten?
antwoord: nee ik hou er niet van.

vraag: is er weleens wat compleet de mist ingegaan?
antwoord: nee dat is nog niet gebeurd

En anders zullen we dat door rooksignalen laten weten !

ik dank juf netty voor haar medewerking.En kijk er erg uit naar haar gerechten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!