OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Nieuws vanuit de keuken

Vandaag hadden we een bijpassend menu.
Want als wij aan antartica denken, denken wij meteen aan vis.
Heerlijke vissticks (en voor de niet visliefhebber een worstje) met aardappelkroketjes... Loopt het water al in jullie mond? Met daarbij sla, komkommer, tomaat, worteltjes en erwtjes.
Een super verantwoord en uitgebreid menu.
Met als toetje dubbelvla of vlaflip.
De kinderen die vanille vla hebben genomen, krijgen één punt aftrek.
Dit omdat tegen de tijd dat de vla juf Machteld had bereikt deze op was.

Net even met z´n allen de weblog op het grote scherm bekeken én nu weer op weg naar een nieuw spel....

Wij gaan nog niet naar bed, tot later!!!!

Enno en Ramona

De verhalen klinken allemaal heel leuk. We proberen er niet aan te denken hoe jullie er na het buikschuiven uitzagen.

We zijn benieuwd naar de foto's. We lezen in bijna elke blog veel over het eten ?!?!! Is dat nu zo lekker of toch maar liever de frites uit een vorige blog?

Veel plezier nog en we blijven jullie volgen.

Martin, Anita en Niels

Zit net jullie verhalen te lezen en ben jaloers dat wij dit niet mee kunnen maken. Wat een lol zullen jullie hebben met elkaar. En volgens mij zijn jullie wel heel erg blij met een kok als juf Netty. Zijn erg nieuwsgierig naar de foto's en jullie verhalen. Blijf lekker schrijven zodat wij jullie kunnen volgen.
Nog heeeeel veeeeel plezier met elkaar en geniet van deze week !
Zijn jullie eigenlijk wel een beetje lief voor de juffen ??
Groetjes van Martin, Anita en Niels

(juf) Danielle

Wat leuk! Gezellig, en toch stiekem een beetje jammer dat ik nog niet kan meegenieten met de foto's.
Geniet in Bladel! Leuk om vanaf hier jullie te kunnen volgen!
Doe alle juffen de groeten! Enne... Veel plezier nog daar, maar dat zal wel lukken met die klas van jullie (ik ken m;))
Groetjes!

PS: Vincent: Ajax heeft net verloren met 3-0.

peter, mariska en daniek

goedemorgen kinders.
allemaal weer fris en fruitig wakker geworden?
jullie hebben vast heerlijk geslapen na al die leuke spellen die jullie doen!
vinden jullie verhalen superleuk! geniet met z'n allen want het is zo weer voorbij!
kindertjes denk erom vanavond om 8 uur in bed he(hahahaha) veel plezier nog!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxmaris peet en daniek

Alfons, Anjo & Michael

Hallo allemaal,

Wij hebben ook een leuke kaart uit Bladel gekregen en vinden dit hardstikke leuk, dank je wel.
We zijn blij dat jullie het met z'n allen zo leuk hebben.
Ook wij kunnen niet wachten op de foto"s
Denise wij hebben Kimmie een dikke knuffel voor je gegeven en jij krijgt er eé'n terug van ons allemaal.
XXXXXXXXX Alfons, Anjo & Michael.

Gert-Willem, Marianne, Anne, Tim, Gaga

Hallo allemaal,

Wij hebben nog geen kaart uit Bladel gekregen maar misschien komt die morgen ? Fijn om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben en zo lekker eten , en het weer is natuurlijk ook helemaal superdepuper !
Even speciaal voor onze Max : pappa mist het voetballen met jou en Gaga ligt iedere dag op jouw bed te slapen !
xxx voor jou en groetjes voor de rest !!!!
Gert-Willem, Marianne, Anne, Tim en Gaga

Evelien

Hoi Thomas, bedankt voor je leuke kaart! Loebas was blij met de kus op z'n oor! Liever zou hij met je mee ravotten in het bos! Nog heel veel plezier!!
xxx en groetjes van Gert, Evelien, Esmee & Loebas

monica theo en jop

alweer een mooie dag
wat zullen jullie bekaf zijn einde van de week
met al die leuke activiteiten.
jessica we hebben je kaart gekregen en ook
wij missen je heel erg,je krijg een dikke kus van ons
allemaal liefs pappa mamma jop oma en opa

Demi

hoi
Vincent, knap van je dat je macaroni heb gegeten. Bedankt voor de kaart, ik mis je wel hoor! Groetjes voor iedereen van Demi XXX

Ps Nog veel plezier daar allemaal!En ook groetjes van Danielle(XvoorV;-)) David en Robin

Debora en Ruben

Esra, bedankt voor je lieve kaart!
fijn dat jullie t zo naar je zin hebben.
We missen je best wel hoor...
dikke kus van ons xxxx
mama en Ruben

Mirjam en Vincent

Valerie bedankt voor je lieve kaart !!!
Lekker genieten nog ! Morgen bonte avond :)
Dus heel veel plezier allemaal
Val Kiki en Droppie doen je ook de groetjes
Tot vrijdag !!!

Monique Gerard Dylan en Megan

He Kelly het ziet er mooi uit daar in het altijd zonnige Bladel hahaha,bedankt voor je kaart en geniet er van maar dat gaat wel lukken denk ik. Ik heb Soety de groeten gedaan en het gaat goed met haar xxx papa

Esmee

Hee Thomas en de rest van de bende ;)
beetje naar je zin daar?:) dat moet haast wel!
Heel veel plezier nog en vooral in het zwembad (geloof me dat is echt top!)
Heb je nog wel een beetje stem en adem over voor in het weekend?;)
XXxxxxxxx
Esmee en Lars