OV-groep-acht-op-kamp.reismee.nl

Dag 2

Na een rustige nacht (volgens Xander is dat niet helemaal waar :-)) hebben we vanmorgen om negen uur ontbeten in de grote zaal. Iedereen was fris (hele koude douche) en fruitig.... en helemaal wakker om oppad te gaan. De eerste opdracht was om met elkaar de overkant te bereiken.... Nu zal de opmerkende lezer denken... wat een makkelijke opdracht?
Maar dat viel best tegen. De kinderen moesten namelijk op een stoel staan en mochten niet de grond raken (of vallen...) anders moest je opnieuw beginnen. De opdracht? Alle stoelen aan de andere kant brengen! Een afstand van ongeveer 50 meter moest gezamenlijk worden afgelegd.

Het kwam er op aan... samenwerken .... geduld .... én niet zeuren maar doen. Gewoon weer opnieuw beginnen en nog beter je best doen.

Na een moeilijk spel hebben we wat gedronken en een lekker chocolaatje gegeten. Wandelschoenen mogen weer aan, want we zijn naar het bos gegaan om levend stratego te doen. De groep werd in tweeen gedeeld en toen raakte we een paar keer de vlag snel kwijt. Maar dat was natuurlijk gewoon omdat we er nog in moesten komen. Iedereen was erg fanatiek en deed zijn best. We hebben vijf potjes gedaan en toen was het alweer tijd om weg te gaan. Warm van het zweet, maar koud als ijs (ice age stratego) gingen weer terug naar het kamphuis voor een heerlijke uitgebreide lunch.

Het middagprogramma belooft ook weer leuk te worden... maar dat vertellen we later.

juf Rolien

Hey allemaal,
Dat klinkt leuk zeg! Ik zou willen dat ik erbij was, want mijn reis speelt zich helaas alleen maar in Vlaardingen af :-( Alhoewel wel in een erg leuke klas op een erg leuke school:-) Het is er trouwens erg rustig!!!
Geniet er allemaal lekker van daar en wees lief voor alle jufs!!!
Groetjes,
juf Rolien

Jeanet, Martin, Ilse en Pepijn

Hoi allemaal,

Jammer dat we de foto's nog niet kunnen bekijken..
Maar zo te lezen hebben jullie het allemaal erg naar je zin.
Nog heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en tot vrijdag.
:-) XXX

Evelien

Hallo allemaal, erg leuk om over jullie avonturen te lezen! Benieuwd naar de foto's! Heel veel plezier, geniet maar lekker met z'n allen!!
Groetjes van Gert, Evelien en Esmee van Gijzen

monica,theo en jop

hallo snuiters
leuk dat we jullie verhalen kunnen volgen
en benieuwd zijn we naar de foto"s.
geniet van de week en tot gauw.
liefs de thuisfront.

Debora en Ruben

heel erg leuk om zo jullie belevenissen een beetje te volgen.
zijn erg benieuwd naar de fotos
veel plezier met z`n allen en geniet er lekker van...... en wat een mazzel hebben jullie met het weer ;-)
groetjes Ruben en Debora X

David Danielle Robin en Demi

Hey waanzinnig leuk om al jullie belevenissen te lezen. Jullie maken ons wel erg nieuwsgierig naar die foto's ;-)
Heel veel plezier en gezelligheid nog met elkaar!
Groetjes

Herman,Ineke,Sanne,Karlijn,en natuurlijk Molly

wat zijn wij benieuwd naar de foto's .En wat boffen jullie met het weer.Jesse het is heerlijk rustig zonder eredivisie live.Maar molly mist je wel .Heel veel reis plezier en gezelligheid.

groetjes va ons alemaal ,
Oja kelly heb je je paardje nog geknuffeld

ineke XX